Przy każdym produkcie zaznaczony jest przybliżony termin wysyłki, który liczymy od chwili potwierdzenia zamówienia. Jeżeli zamówienie składa się z kilku produktów, to liczy się najdłuższy z terminów wysyłki.
Termin wysyłki podajemy w dniach roboczych. Przykładowo, jeżeli w poniedziałek wpłynie do nas zamówienie o trzydniowym terminie wysyłki, to wyślemy je najpóźniej w czwartek. Gdyby takie samo zamówienie wpłynęło do nas w środę, to najpóźniejszy termin wysyłki będzie przypadał w najbliższy poniedziałek. W tym przykładzie założyliśmy, że w tygodniu nie było dni wolnych od pracy.
Dla produktów oznaczonych "sprowadzany na zamówienie", termin wysyłki ma wyłącznie charakter orientacyjny. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność takich produktów u naszych dostawców, a właściwą datę wysyłki wprowadzamy do statusu zamówienia. Status zamówienia można sprawdzać w zakładce Twoje Konto.
Przesyłki dostarczają firma kurierska DPD lub Poczta Polska. Czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki i adresu odbiorcy.
Dla firmy kurierskiej jest to zwykle 1-2 dni roboczych.
Dla Poczty Polskiej - 2 - 7 dni roboczych.
Każdy zamówiony towar, można także odebrać w punkcie odbioru osobistego w Gorlicach i Bochni
Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy
W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania paczki wydłuża się o czas realizacji przelewu
STATUS ZAMÓWIENIA
Status zamówienia jest to informacja na jakim etapie znajduje się Państwa zamówienie. Statusy zamówienia wysyłane są na adres mailowy podany w trakcie składania zamówienia można również sprawdzić status po zalogowaniu się na sklepie "Moje Konto" w zakładce "Moje zamówienia"
DOSTĘPNOŚĆ
Przy każdym produkcie znajduje się aktualny stan magazynowy aktualizowany codziennie co 4 godziny.
Produkt dostępny, stan na magazynie 38, 38, 39 sztuk.
Produkt nie dostępny, stan na magazynie 0 sztuka.
Produkt na zamówienie. Kontakt mailowo lub telefoniczny.
powrót do poprzedniej strony
tel. | Sklep 18 352 03 69 |
tel. | 532 200 599 |
info@zabawkolandia.pl |