wizyt: 28356543
on-line: 83
psi_patrol
albi
vtech
gili
smily
fb
allegro
szukaj

Regulamin

1. Sklep internetowy ZABAWKOLANDIA jest częścia firmy Zabawkolandia z siedzibą w Gorlice,ul. Adama Mickiewicza 5. Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem strony www.zabawkolandia.pl dobę 7 dni w tygodniu oraz bezpośrednio w sklepie na Gorlice, ul. Adama Mickiewicza 5  od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00.

 

2. Ceny towarów podane są w wielkości brutto, a więc zawierają podatek VAT. Cena jest wiążąca w chwili dokonywania zakupu (akceptacji koszyka).

 

3. Do każdej przesyłki sprzedający załącza paragon fiskalny lub na wyraźne życzenie fakturę VAT.

 

4. Ilość towarów w sklepie www.zabawkolandia.pl odzwierciedla stan magazynowy, oznacza to, że towar jest dostępny "od ręki". Jeżeli pomimo informacji w sklepie o dostępności towaru, okaże się, że towar nie jest dostępny, obsługa sklepu bezwłocznie kontaktuje się z kupującym w celu uzgodniania formy realizacji zamówienia (zamiana towaru, częściowa realizacja, wydłużenie czasu dostawy brakującego towaru, rezygnacja z części lub całości zamówienia).

 

5. Nieprzekraczalny czas realizacji wysyłki to 24 godziny od otrzymania przelewu lub wyboru wysyłki pobraniowej (bez sobót i niedziel). Czas dostawy zależy od wybranej formy dostawy.

 

 

6. Sklep ZABAWKOLANDIA prezentuje zdjęcia oraz opisy najbliższe jak to możliwe rzeczywistym, nie ponosi jednak odpowiedzialności za zmianę lub błędnie podane przez producenta parametry lub opisy.

 

7. Jeżeli wysyłany towar, ze względu na ograniczenia gabarytowe, wysyłany jest do samodzielnego złożenia, do przesyłki dołączana jest instrukcja składania. 

 

8. Jeżeli zamówienie budzi zastrzeżenia obsługi sklepu, pracownicy podejmują próbę kontaktu z kupującym (mailowo lub telefonicznie). Jeżeli zastrzeżeń nie uda się rozwiać, sklep ZABAWKOLANDIA zastrzega sobie prawo do anulowania takiego zamówienia oraz poinformowania o tym fakcie kupującego mailowo lub telefonicznie.


9. Firma ZABAWKOLANDIA nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie przesyłki wysłanej na adres błednie podany przez kupującego. W takim przypadku kupujący zobowiązany jest do uregulowania kosztów zwrotu. Jeżeli tego nie uczyni zakup zostaje anulowany, a ewentualny zwrot pieniędzy (w przypadku przedpłaty) pomniejsza się o koszt zwrotu.



10. Przesyłki realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej GLS - General Logistics Systems oraz Poczty Polskiej. Koszt wysyłki podany jest przy każdym towarze, w przypadku zakupów wieloprzedmiotowych, koszt wysyłki podany jest w podsumowaniu Koszyka.

 

 

11. Produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej "GLS" oraz PACZKOMATAMI. Do każdego zakupionego produktu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Każdą wysyłkę potwierdzamy mailem. Paczka zostanie wysłana w dniu zakupu lub maksymalnie w ciągu 1-3 dni robocznych po zaksięgowaniu wpłaty. Prosimy sprawdzac w obecnosci kuriera czy przesyłka (opakowanie i zawartośc) jest w stanie nienaruszonym.Jesli powstała jakaś szkoda lub zauważono jakiś brak, prosimy spisac protokół szkody towaru.Tylko takie postepowanie jest podstawą do reklamacji. Po spisaniu takiego protokołu prosimy o kontakt z nami.

 

 

12. Kupujący wybiera formę dostawy oraz określa adres dostawy dla zamówienia. Jeżeli kupujący zdecyduję się na płatność przelewem otrzymuje informację z numerem rachunku bankowego w ING BANK ŚLĄSKI


13. Jeżeli paczka zostaje uszkodzona w transporcie, kupujący zobowiązany jest sporządzić protokół szkody w obecności kuriera.

 

 

14. Klient ma prawo zrócić towar bez podania przyczyny w terminie 10 dni od daty dostawy, wysyłając towar wraz z paragonem oraz wypełnionym oświadczeniem dostępnym w zakładce Zwroty.

 

 

15. W przypadku roszczeń gwarancyjnych kupujący odsyła towar wraz z paragonem oraz wypełnionym właściwym drukiem reklamacyjnym dostępnym w zakładce Gwarancja. Przed wysłaniem do nas reklamacji prosimy o kontakt.

 

 

16. W przypadku wymiany towaru przez kupującego, klient zobowiązany jest poinformować sklep o takiej chęci w celu zabezpieczenia dostępności towaru na wymianę. Towar wymieniany wysyłany jest po otrzymaniu od klienta zwrotu oraz po opłaceniu kosztów ponownej wysyłki.

 

 

17. Sklep ZABAWKOLANDIA nie przyjmuje przesyłek wysyłanych przez klienta w celu zwrotu lub wymiany za pobraniem.

 

 

18. Klient dokonując rejestracji oraz zakupów w sklepie ZABAWKOLANDIA wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych jedynie w celu realizacji zamównienia. Dane te nie są udostępniane innym podmiotom oraz innym komórkom firmy ZABAWKOLANDIA , niezwiązanym z obsługą sprzedaży wysyłkowej. Klient ma prawo wglądu, edycji oraz usunięcia danych z bazy.

 

 

19. Zamówienia niepotwierdzone przez zamawiającego nie będą realizowane – przyczyną może być nieprawidłowo wypełniony lub niekompletnie wypełniony formularz zamówienia.

 

 

20. Ochrona danych osobowych:

Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.

Jeśli klient składając zamówienie zgodzi się na otrzymywanie biuletynu jego dane (adres e-mail oraz imię) będą wykorzystywane również w celu wysyłania biuletynu.

Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

 

 

 

21. Czas realizacji zamówień zależy od dostępności produktu. Każdy produkt widoczny w sklepie posiadają opis dostępności.

 

22. Realizacja większych zamówień nastąpi w osobnych partiach, a opłata za przesyłkę zostanie pobrana jednorazowo. W przypadku braku zamówionego produktu sklep internetowy Zabawkolandia.pl poinformuje Państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia.

 

 

23. W przypadku braku zamówionego produktu sklep internetowy Zabawkolandia.pl poinformuje Państwa o najszybszym możliwym terminie realizacji złożonego zamówienia.

24. W przypadku niektórych rodzajów asortymentu, Zabawkolandia.pl zastrzega sobie prawo do ograniczenia sposobu płatności poprzez wyłączenie wybranych opcji płatności na stronie.

 

25. Istnieje możliwość osobistego odbioru towaru w siedzibie firmy w GORLICE i BOCHNIA

 

26. Sklepj jest obsługiwany przez  płatności za pośrednictwem firmy Dotpay (szczegóły na stronie www.dotpay.eu).

 

27. Korzystanie z serwisu www.zabawkolandia.pl oznacza akceptację powyższego regulaminu.

powrót do poprzedniej strony
DUMELAVENTTUBANBARBIEvTECH BABYWOODEN TOYSDROMADERDEEFEPEESCHLEICHDISNEYMATTELSIMBALEGOSILVERLITTOMYNINA3TOYSMCOBIPANINITM TOYSDICKIE TOYSWELLYFISHER-PRICEJIXINALEXANDERLENALITTLE TIKES4MANEKCLEMENTONITREFLDANTELISCIANI GIOCHITissoToysMEGA BLOKSAKSONWADERRAVENSBURGERASTRACASTORLANDLOVIADAMIGOGRANNACANPOL BABIESHASBROKRAWALNIKKOSIKUBRIGHT STARTSSMILY PLAYBAN DAIMAVERO
zobacz więcej

Galeria Wirtualna wycieczka Dołącz do nas Facebook aukcje Allegro Youtube
Logowanie
Zarejestruj się »
JEST PUSTY...
Newsletter

Dowiedz się jako pierwszy o nowościach i promocjach w naszym sklepie.

O nas

    Wader, Trefl, Granna, Aleksander, Castor, Axel, V-Tech, Adamigo, Moch-Toys, Lego, Fisher-Price Mattel, Agatka, Hasbro, Tm Toys, Simba, Smoby, Zapf Creation Auta 2, figurki...
 

czytaj więcej
Copyright © ZABAWKOLANDIA.PL Realizacja: Intellect.pl